Ta praca jest na jutro..;/
wymien decyzje podjete na konferencjii parskiej w sprawie Polski
a)...................................................................
b)....................................................................
c).......................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:53:14+01:00
*odzyskanie niepodległości
*odzyskanie znacznej części ziem zajętych przez prusy
*ustalenie granic europejskich państw (w tym polski)

To chyba o to chodziło;)) pozdr;*
2010-03-14T19:24:47+01:00
Utworzenie WMG (Wolne Miasto Gdansk)
zwrot Wielkopolski i Pomorza
powstanie nowych panst m. in. Polski, Czechoslowacji