Odpowiedzi

2010-03-14T18:40:21+01:00
Odpowiedz sobie na pytanie:
co to znaczy być uczniem w szkole
tzn np wypełniać obowiązki, podporządkowywać sie , słuchać , wykonywać polecenia ;** ...
1 2 1
2010-03-14T18:40:32+01:00
Być uczniem Jezusa znaczy rozumieć jego dzieła i słowa. Słucha ć i rozumieć jego czyny. Wierzyć w Niego . Czytać Ewangelię i modlić się przez co być bliżej samego Boga.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:41:01+01:00
Być uczniem Chrystusa oznacza naśladowanie Go, staranie się żyć tak, jak On. Ludzie wierzący, jako uczniowie naśladujący swojego mistrza, widzą sens tylko w życiu według zasad, jakie Jezus nam zostawił.
1 5 1