Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:42:41+01:00
W wolnym czasie często tańczę hip-hop ponieważ taniec to mój ulubiony sport. Bardzo lubię też grać na gitarze ponieważ jest to moją pasją. Granie na gitarze mnie uspokaja i rozluźnia. W wolnym czasie chętnie też lubię rysować obrazki portrety i wiele innych. Bardzo lubię malować ponieważ to jest moją pasją. W przyszłości chciałabym byc gitarzystką albo malarką ;)
mam nadzieje że pomogłam
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T18:46:21+01:00
W wolnym czasie najchętniej lubię rysować.Jest to moje hobby.Rysowanie pozwala mi odpocząć od szkoły i nauki.Lubię rysować różne rzeczy.A najbardziej(i tutaj podaj co najbardziej np. anime lub zwierzęta).Lubię także grać na gitarze.Gram swoje utwory ale jak mam czas to uczę się nowych piosenek.Oczywiście lubię też tańczyć i słuchać hip-hop.To mój ulubiony typ muzyki.Kocham hip-hop ,słuchanie go pozwala mi się odprężyć.Często spotykam się z przyjaciółmi i słuchamy hip-hopu.Lubię to co robię w wolnym czasie ,dlatego staram się mieć go jak najwięcej.
6 4 6