Odpowiedzi

2010-03-14T18:40:27+01:00
1 : 4 000 000
1cm-40 km
880km:40 km=22 cm
2010-03-14T18:41:26+01:00
Skala mapy - 1: 4 000 000
Odległość w rzeczywistosci - 880 km
1cm : 40km
880km : 40km = 22

Odległośc na mapie wynosi 22 cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:42:58+01:00
1-4 000 000
1 cm- 40 000m
1cm-40 km

880 km:40 km= 22

Odp: Odległość między tymi miejscowościami na mapie w skali 1:4 000 000 wyniesie 22 cm.