Odpowiedzi

2010-03-14T18:43:23+01:00
Wykształciły grube futra kolru białego badz białosiwego, maja dużą tkanke tłuszczową,

ps. mam to samo zad. jako prace domową.
28 3 28
2010-03-14T18:43:38+01:00
Mają długą, gęstą sierść i jedzą tak aby przybrać na wadze, zeby tłuszcz ich grzał.
Zasypiają na zimniejszą porę ,
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:48:28+01:00
Zwierzęta polarne dostosowały się do życia na obszarach polarnych dzięki grubej warstwie tłuszczu pod skórą,której magazynowanie daje energię i pełni funkcję termoizolacyjną,robią "zapasy" tłuszczu, gdyż na tamtych terenach panują trudne warunki i trudno jest znaleźć odpowiednie pożywienie,oraz dzięki grubej skórze,pokrytej futrem które w bardzo znikomy sposób traci ciepłotę,dzięki regularnemu i gęstemu rozmieszczeniu grubego włosia.
30 4 30