Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:47:56+01:00
1.a). 0.1x + 0,2 = -0,3
musimy obliczyć x, więc wyrazy z x umieszczamy po jednej stronie równania( znaku =), a pozostałe po drugiej stronie równania
czyli
0,1 x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5 aby wyliczyć x dzielimy obie strony równania przez 0,1 i otrzymujemy
x= -5

b). 0,25x + 0,4 = 0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=0,05 aby wyliczyć x dzielimy obie strony równania przez 0,25 i otrzymujemy
x=0,2

c). 1 - 0,2x = -0,3x
-0,2x+0,3x=-1
0,1x=-1 aby wyliczyć x dzielimy obie strony równania przez 0,1 i otrzymujemy
x= -10

d).0,01x - 1 = 0,1x - 0,1

0,01x- 0,1x=-0,1+1
-0,09x=0,9
aby wyliczyć x dzielimy obie strony równania przez - 0,09 i otrzymujemy

x=-10
72 4 72
2010-03-14T18:51:48+01:00
A)
0,1x+0,2=-0,3
0,1x=-0,5
x=-0,5/0,1
x=-5
b)
0,25x+0,4=0,35
0,25x=-0,05
x=-0,05/0,25
x=-0,2
c)
1-0,2x=-0,3x
1=-0,1x
x=1/0,1
x=10
d)
0.01x-1=0,1x-0,1
0,01x-0,1x=-0,1+1
-0,09x=0,9
x=0,9/-0,09
x=-10
61 2 61
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T18:53:57+01:00
1.a). 0.1x + 0,2 = -0,3
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5
x=-0,2
b) 0,25x + 0,4 = 0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=0,05 aby wyliczyć x dzielimy obie strony równania przez 0,25 i otrzymujemy
x=0,2
c). 1 - 0,2x = -0,3x
-0,2x+0,3x=-1
0,1x=-1 aby wyliczyć x dzielimy obie strony równania przez 0,1 i otrzymujemy
x= -10
d).0,01x - 1 = 0,1x - 0,1
0,01x- 0,1x=-0,1+1
-0,09x=0,9
aby wyliczyć x dzielimy obie strony równania przez - 0,09 i otrzymujemy
x=-10



pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)


(praca-moja!;)
21 2 21