Odpowiedzi

2010-03-14T18:43:49+01:00
Do zapylenia dochodzi kiedy ziarnko pyłku dostanie sie do zalążka.
2 5 2
2010-03-14T18:45:02+01:00
pyłek spada na znamię słupka na łagiewkę pyłkową gdze plemnik trafia do komórki jajowej i dochodzi do zapłodnienia
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:46:04+01:00
Kwiat jest zapylony wtedy,kiedy dostanie się do jego zalązka pyłek np.Niektóre rośliny są wiatropylne i zapylane są przez wiatr.Inne mogą być zapylane przez owady np.osy pszczoły itp.
4 4 4