Odpowiedzi

2010-03-14T18:43:55+01:00
A) wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia oraz dużo potomstwa
b) gratuluję wam , że tyle przeżyliście ze sobą i jeszcze wam życzę tylu 40 lat razem
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:51:04+01:00
A) "Dobre się wdzi tylko sercem ,najważniejsze jest niewidoczne dla oczu".
Drodzy nowożeńcy ,daruję Wam tę książkę ,abyście o mnie zawsze pamiętali.

b)"Człowiek jest jak morze ,ma swoje przypływy i odpływy"- Henryk Sienkiewicz
Daruję Wam te książkę abyście razem przeżyli następne 20 lat w zgodzie i miłości .
1 3 1
2010-03-14T19:00:42+01:00
A) wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia i wiele cudownych chwil
b)drodzy rodzice wszystkiego naj naj za tyle spedonych lat razem i zycze tylu lat ile sobie wyśnicie.
1 5 1