Odpowiedzi

2010-03-14T18:49:02+01:00
Dziś człowiek stara się zapanować nad całym światem. Uważa się za najważniejszą istotę na Ziemi. Niestety zaczyna panować także nad naturą. Ludzie powinni sobie uświadomić, że ingerencja w naturę i narzucanie jej własnego rytmu niesie ze sobą tylko złe skutki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:09:26+01:00
Człowiek panem czy pasterzem natury?

Bóg powiedział że oddaje świat w nasze ręce. Ręce człowieka. Otrzymaliśmy wielki dar z którego możemy czerpać ogromne korzyści lub który możemy odrzucić i zniszczyć.
Wiadomym jest że nie ma nic za darmo. Tworząc np. nowe meble czy zwyczajnie rozpalając drewno w kominku musimy w pierw wykarczować część lasu. W tedy zachowujemy się jak władcy świata. Zabieramy dla siebie nie martwiąc się o konsekwencje.
Bywa jednak że jesteśmy pasterzami natury. Zakładamy rezerwaty przyrody i parki krajobrazowe by chronić otaczający nas świat. Warto się jednak zastanowić przed czym go chronimy? Przed nami samymi.... Więc, za kogo się teraz uważacie za pana czy pasterza?

No tak troszkę w formie krótkiego przemówienia ale mam nadzieje że może być, tylko spr ile jest zdań bo nie policzyłam.
=3