Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T18:45:42+01:00
- napewno nie nalezy pytac o sprawy nie na temat wywiadu
- oraz o sprawy objete tajemnica zawodowa lub sluzbowa
a takie pojedyncze o zarobki , wiek , sprawy ktore zaszkodza zadawajacemu
1 5 1
2010-03-14T18:46:07+01:00
Nie należy pytać o;
- wiek
- adres zamieszkania
- o osobiste sprawy
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T18:47:35+01:00
Rozmówców w wywiadzie nie powinniśmy pytać o dyskretne sprawy związane z rodziną oraz nie powinniśmy pytać o sprawy osobiste. Niegrzeczne jest również pytanie o wiek kobiet. Trzeba unikać tematów, w których nasz rozmówca może przypomnieć sobie bolesne wydarzenia z przeszłości .