Odpowiedzi

2010-03-14T18:50:16+01:00
80:10 hehe niejestem dobra z matmy
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:51:20+01:00
R1 - promień kuli A
r2 - promień kuli B
obj kuli :V=4/3 π r1*r1*r1
A=4/3 *π* r*r*r
A=10
B=4/3* π* r2*r2*r2
B=80

8*A=B
8 *(4/3 * π * r1*r1*r1)= 4/3 * π * r2*r2*r2
8 *r1*r1*r1 = r2*r2*r2 | pod pierwiastek 3 stopnia
pierwiastek 3 stopnia z 8 *r=r2
2*r1=r2

odp.: Promień kuli A jest 2 razy mniejszy od promienia kuli B

4 3 4