Witam mam troche glupie zadanie ale prosze o przepisanie tego wywiadu i poprawienie błędów oraz napisanie przecinkow i kropek;) duze litery itd oraz napisac kto jest dziennikarzem a kto Mrozem mowi;) zrobila bym to sama ale nie mam czasu nawet na to jestem baaardzo zajeta;) oczywiscie dam naj!!


-dzien dobry dzisiaj przeprowadzimy wywiad z mrozem!
-witam wszystkich tu mrozu!
-wiec zaczynamy. mrozu jak dlugo juz spiewasz?
-spiewam od 12 roku zycia
-to dlugo. powiedz naszym czytelnikom czy od malego wiedziales ze bedziesz piosenkarzem?
-nie. zawsze chcialem byc policjantem
-a jak to sie stalo ze jednak zostales piosenkarzem?
- zaczelo sie to w podsawowce na przedsawieniach
-czy mialo to jakis wplyw na ciebie?
-wydaje mi sie ze tak poniewaz zaczalem chodzic do szkoly muzycznej
-szkola muzyczna? tak zaczynaja wszyscy. ile lat chodziles do niej?
-okolo 5 lat
-jak to sie stalo ze zdecydowales sie spiewac muzyke polska?
-stwierdzilem ze za duzo polakow spiewa po angielsku wiec chcialem spiewac po polsku.
-to jest wazne ze polak spiewa po polsku.
-tez tak uwazam.
-a dlaczego zdecydowales sie na muzyke r&b?
-w polsce malo wykonawcow spiewa ta muzyke wiec jest to jeden z powodow
-dziekuje za wywiad. rozmawialismy z mrozem
-ja rowniez dziekuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:53:10+01:00

-Dzien. Dobry dzisiaj przeprowadzimy wywiad z mrozem!
-Witam wszystkich tu mrozu!
-Wiec zaczynamy. Mrozu jak długo juz śpiewasz?
-Zaśpiewam od 12 roku życia
-To długo. Powiedz naszym czytelnikom czy od małego wiedziałeś ze będziesz piosenkarzem?
-Nie. Zawsze chciałem być policjantem
- Jak to sie stało ze jednak zostałeś piosenkarzem?
- Zaczęło sie to w podsawowce na przedsawieniach
-Czy miało to jakiś wpływ na ciebie?
-Wydaje mi sie ze tak, ponieważ zacząłem chodzić do szkoły muzycznej
-Szkoła muzyczna? Tak zaczynają wszyscy. Ile lat chodziłeś do niej?
-Około 5 lat
-jak to sie stało ze zdecydowałeś sie śpiewać muzykę polska?
-Stwierdziłem ze za dużo polaków śpiewa po angielsku wiec chciałem śpiewać po polsku.
-To jest ważne ze polak śpiewa po polsku.
-Tez tak uważam.
-A dlaczego zdecydowałeś sie na muzykę rb.?
-W Polsce mało wykonawców śpiewa ta muzykę wiec jest to jeden z powodów
-Dziękuję za wywiad. Rozmawialiśmy z mrozem
-Ja również dziękuje
1 4 1
2010-03-14T18:57:42+01:00
Dziennikarz: Dzien dobry. Dzisiaj przeprowadzimy wywiad z Mrozem!
Mrozu: Witam wszystkich. Tu Mrozu!
Dziennikarz: Wiec zaczynamy. Mrozu jak długo juz śpiewasz?
Mrozu: Śpiewam od 12 roku życia.
Dziennikarz: To dlugo. Powiedz naszym czytelnikom czy od malego wiedziałeś, że bedziesz piosenkarzem?
Mrozu: Nie. Zawsze chciałem byc policjantem.
Dziennikarz: A jak to sie stało, ze jednak zostales piosenkarzem?
Mrozu: Zaczelo sie to w podsawowce na przedsawieniach.
Dziennikarz: Czy mialo to jakis wplyw na Ciebie?
Mrozu: Wydaje mi sie, ze tak, poniewaz zaczalem chodzic do szkoly muzycznej.
Dziennikarz: Szkola muzyczna? Tak zaczynaja wszyscy. Ile lat do niej chodziłeś?
Mrozu: Okolo 5 lat.
Dziennikarz: Jak to sie stalo, ze zdecydowales sie spiewac muzyke polska?
Mrozu: Stwierdzilem, ze za duzo polakow spiewa po angielsku, wiec chcialem spiewac po polsku.
Dziennikarz: To jest wazne, ze Polak spiewa po polsku.
Mrozu: Tez tak uwazam.
Dziennikarz: A dlaczego zdecydowales sie na muzyke r&b?
Mrozu: W Polsce malo wykonawcow spiewa ta muzyke, wiec jest to jeden z powodow.
Dziennikarz: Dziekuje za wywiad. Rozmawialismy z Mrozem.
Mrozu: Ja rowniez dziekuje.
1 3 1