Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:53:05+01:00
Oznacza to by czymś bardzo ważnym dla świata,swiatłem w ciemności i przyprawą do młdłego śmaku, być udoskonaleniem swiata
3 3 3
2010-03-14T18:53:30+01:00
Sól to małe ziarenki i tak samo każdy człowiek jest tą małą solą. Jesteśmymali, ale wartościowii tworzymy całość.
2010-03-14T18:56:40+01:00
Jesteśmy ważni w świecie z pozoru tylko ludzie ale dla Pana Boga to aż ludzie !!! Bez nas nie było by życia !!! na świecie !!!



My jesteśmy najważniejszy każdy z nas jest po coś stworzony !!!