Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T18:54:04+01:00
X - Waga pani Zofii przed kuracją
x - 3 Waga pani Anny przed kuracją
x - 15 - Waga pani Zofii po kuracji
0,85x - Waga pani Anny po kuracji
x - 15 = 0,85(x-3)
x - 15 = 0,85 - 2,55 x - 0,85x = -2,55 + 15 0,15x = 12,45 / /0,15 x = 83 83 - 15 = 68 0,85 * 80 = 68
Odpowiedź: Waga pani Zofii przed kuracją - 83 kg
Waga pani Ani przed kuracją - 80 kg
1 4 1
2010-03-14T19:14:22+01:00
X-waga pani anny
(x + 3) waga Pani Zofii
x - (15% z x) = (x + 3) - 15
x - ¹⁵₁₀₀ x = x - 12
x -¹⁵₁₀₀x - x = -12
-¹⁵₁₀₀x = -12 ( po skróceniu)
-³₂₀x =-12 /× (-²⁰₃)
x = -12 × (-²⁰₃)
x = 80kg
waga Pani anny przed kuracja to x czyli 80 kg
a pani Zofii x + 3 czyli 83kg