Odpowiedzi

2010-03-15T09:31:35+01:00
Tą chronologię najlepiej ukazują stacje drogi krzyżowej:
1. Jezus na śmierć skazany.
2. Jezus bierze krzyż na swoje ramiona.
3. Jezus upada po raz pierwszy.
4. Jezus spotyka Matkę swoją.
5. Szymon Cyrenejczyk pomaga nieść krzyż Jezusowi.
6. Weronika ociera twarz Jezusa.
7. Jezus upada po raz drugi.
8. Jezus pociesza płaczące niewiasty.
9. Jezus upada po raz trzeci.
10. Jezus z szat obnażony.
11. Jezus do krzyża przybity.
12. Śmierć Jezusa na krzyżu.
13. Jezus zdjęty z krzyża.
14. Jezus złożony do grobu.

15. Grób pusty - Zmartwychwstanie Jezusa
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T10:18:44+01:00
Jezus modli się w ogrojcu.
Jezus pojmany.
Jezus na śmierć skazany.
Wyparcie się Jezusa.
Jezus bierze krzyż na swoje ramiona.
Jezus upada po raz pierwszy.
Jezus spotyka Matkę swoją.
Szymon Cyrenejczyk pomaga nieść krzyż Jezusowi.
Weronika ociera twarz Jezusa.
Jezus upada po raz drugi.
Jezus pociesza płaczące niewiasty.
Jezus upada po raz trzeci.
Jezus z szat obnażony.
Jezus do krzyża przybity.
Śmierć Jezusa na krzyżu.
Jezus zdjęty z krzyża.
Jezus złożony do grobu.

2 1 2