Odpowiedzi

2010-03-15T09:25:44+01:00
Dzień dobry

Dziś reportaż o otwarciu nowej hali sportowej w.....( nazwa miasta )
porozmawiamy sobie z kilkoma mieszkańcami.
A zaczniemy od pani Jadzi.
-podoba się pani ten pomysł z otwarciem hali?
- yyy tak i to bardzo , będzie to dobra korzyść dla młodzieży .
-jak pani myśli a co inni na to?
- myślę ze pomysł odpowiada każdemu wiec ja jestem zadowolona.
-dziękuje bardzo pani.
A teraz podejdźmy do następnej osoby.
- jak ci się podoba pomysł otwarcia hali sportowej??
- mi odpowiada moi koledzy tez są zadowoleni jak i ja.
- a czy będziecie już w ten weekend na wielkim otwarciu hali?
- oczywiście!z chęcią.!
-dziękuje bardzo za rozmowę.
Widać ze pomysł podoba się wielu osobom.Zapraszamy na wielkie otwarcie HALI SPORTOWEJ już w ten WEEKEND!

jak zle to nie zglaszaj plizzz
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T09:42:55+01:00
REPORTAŻ NA TEMAT OTWARCIA NOWEJ HALI SPORTOWEJ.

Dzień dobry państwu.W tej małej miejscowości Kolbuszowa dużo się mówi o otwarciu nowej hali sportowej.Znajdujemy się dokładnie przed nią.Dzieci bardzo się cieszą. Hala ta leży w samym centrum wioski.Rozmawialiśmy z kilkoma mieszkańcami,którzy są bardzo podekscytowani .A zwłaszcza dzieci.
"Ach,już nie mogę się doczekać kiedy będziemy tam grać w piłkę!"-mówi dziewięcioletnia Litka.
"Będziemy tu ćwiczyć!Może uda nam się zdobyć jakieś wysokie miejsce na międzyszkolnych zawodach."-mówi czternastoletni Krzyś.
"A niech mają te dzieci chociaż trochę zabawy.Niech uprawiają sporty i godnie reprezentują naszą miejscowość."-mówił czterdziestopięcioletni pan Jan.
Na halę przychodzi coraz to więcej osób aby ja obejrzeć i zagrać pierwszy mecz na boisku.
To wszytko na ten temat.Dorota krawczyk fakty.


Mam nadzieję,że pomogłam:)
2 3 2