1 . Zamień na ułamki zwykłe nieskracalne lub liczby mieszane procenty :
a) 20% =
60% =
b)5%=
15%=
c)110%=
125%=
2 . Zapisz procenty w postaci ułamków dziesiętnych
a) 30%=
3%=
0,3%=
b) 120%=
12%=
1,2%=
c) 101%=
0,1%=
0,01%=

PROSZE O PRZYNAJMNIEJ KILKA PODPUNKTÓW, JEŚLI NIE CAŁE.

3

Odpowiedzi

2010-03-14T19:02:59+01:00
1 . Zamień na ułamki zwykłe nieskracalne lub liczby mieszane procenty :
a) 20% =20/100=1/5
60% =60/100=3/5
b)5%=5/100=1/20
15%=15/100=3/20
c)110%=110/100=11/10=1 i 1/10
125%=125/100=5/4=1 i 1/4
2 . Zapisz procenty w postaci ułamków dziesiętnych
a) 30%=0,3
3%=0,03
0,3%=0,003
b) 120%=1,20
12%=0,12
1,2%=0,012
c) 101%=1,01
0,1%=0,001
0,01%=0,0001
2010-03-14T19:04:08+01:00
A) 1/5 , 3/5
b) 1/20 , 3/20
c) 1 1/5 , 1 1/4
2.
a)
0,3
0,03
0,003
b)
1.2
0,12
0,012
c)
1,001
0,001
0,0001
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:05:08+01:00
1,
a)20%=20/100=1/5
60%=60/100=3/5

b) 5%=5/100=1/20
15%=15/100=3/20

c) 110%=110/100=1 1/10
125%=125/100= 1 1/4

2.
a)30%=0,3
3%=0,03
0,3%=0,03

b) 120%=1,2
12%=0,12
1,2%=0,012

c) 101%=1,01
0,1%=0,001
0,01%=0,0001