Odpowiedzi

2010-03-14T19:05:58+01:00
W szkołach nie powinno być agresji! Często w szkołach spotyka się agresję. Dzieci biją się i przeklinają. Przekleństwo na inną osobę to jest to samo co agresja! Więc proszę was o to byście nie przeklinali i nie stosowali agresji wobec innych osób. Dzieci które będą stosować agresję i przeklinać będą czekać na karę. Dziękuję za wysłuchanie.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:08:11+01:00
Witam wszystkich tu zgromadzonych.
Zebralismy sie tu po to aby zwalczyc agesje w szkole , która jest coraz częściej popularna .
Rodzice pierwszaków kiedy wypuszczają swoije dzieci do szkoły bez obawy że spotka je jakakolwiek krzywda - postarajmy się aby tego stereotypu nie obalić a jesteśmy na krawedzi. W dzisiejszych czasach dzieci od małego są zapatrzone w Tv i z ta się uczą przecież w co drugim gilmie lub grze komputerowej występują sceny agresji a potem dzieci się uczą i przenoszą to na zycie w szkole. Postarajmy się wychowywac swoje dziweci bez przemocy aby w szkole nie wyżywały sie one na innych. To co powiedxiałm myśle ze trafiło do większości i dąło dużo do zrozumieniea

dziękuję .
1 2 1