Odpowiedzi

2010-03-14T19:04:03+01:00
M.Duży słoń
D.Dużego słonia
C.Dużemu słoniowi
B.Dużego słonia
N.Dużym słoniem
Ms.Duzym słoniu
W.Duży słoniu
l.mn.
M Duże słonie
D Duzych sloni
C.Dużym słoniom
B.Duże słonie
N.Duzymi słoniami
Ms. DUzych słoniach
W.Duze słonie
22 4 22
2010-03-14T19:05:59+01:00
L.p.
M.duzy slon
D.duzego slonia
C.duzego slonia
B.duzemu sloniowi
N.duzym sloniem
Ms.duzym sloniu
W.duzy slon

l.m.
M.duze slonie
D.duzych sloniu
C.duze slonie
B.duzym sloniom
N.duzymi sloniami
Ms.duzych sloniach
W duze slonie
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:07:55+01:00
Odmana przez przypadki
l. poj. l.mn
M. duży słoń duże słonie
D.dużego słonia dużych słoni
C dużemu słoniu dużym słoniom
B.dużego słonia duże słonie
N.z dużym słoniem z dużymi słoniami
Msc. o dużym słoniu o dużych słoniach
W.o, duży słoniu o, duże słonie

powinno być dobrze
sprawdz dokładniej jak jest w celowniku (C) w liczbe pojedyńczej (l.poj)
pozdrawiam
19 4 19