Odpowiedzi

2010-03-14T19:04:45+01:00
Z terenu palacu, przylegajacego do mury, ktory otaczal miasto, przychodzi Chrystus. W bramie sa stopnie w dol. Idzie wiec tymi schodami dzwigajac ciezki krzyz
3 1 3
2010-03-14T19:05:31+01:00
Pan Jezus nie buntuje się, gdy źli ludzie Go krzywdzą. Jest cichy i pokorny jak baranek. Tak ciążą Mu nasze grzechy. Jednak z miłości do nas, bierze ten krzyż i rusza.
Pan Jezus nie narzekał nie poddawał się po prostu wział krzyz i poszedł. Pan Jezus uczy nas wytrwałości w czynieniu dobra.
Mimo wielkiego bólu idzie i nie poddaje się. Wielu ludzi na jego miejscu poddaliby sie i powiedzieli "nie".
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:07:33+01:00
Stacja 2 Jezus bierze krzyż na swoje ramiona. Ta sytuacja uświadamia nam jak Jezus musiał cierpieć i jak musiał poświęcić się dla nas dla wszystkich ludzi na ziemi .Musiał nieść krzyż przez kilka godzin w gorącu i upale .Ale nie poddał się wziął krzyż na swe ramiona , to tak jak by zamiast krzyża niósł wszystkich grzeszników .Krzyż był ciężki ale Jezus nie chciał nieść krzyża jako przedmiotu lecz krzyża jako grzechu całego świata .
5 5 5