Odpowiedzi

2010-03-14T19:04:26+01:00
1/2 x+ 10%x+20%x+6=x
6= x - 1/2 x-30%x
6= 1/2 x - 30%x
6= 1/2 x - 30/100 x
6= 50/100 x - 30/100 x
6= 20/100 x
6=1/5 x
x=30 na placu jest 30cioro dzieciakow
2010-03-14T19:05:00+01:00
X - liczba dzieci

1/2x + 0,1x + 0,2x + 6 = x
0,8x - x = -6
- 0,2x = -6
x = 30

odp. na placu zabaw jest 30 dzieci
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:05:57+01:00
1/2 piłka
0,1 biega bez celu i krzyczy
0,2 gra w gumę
+ 6 czyli 0,2 całości


0,2x = 6
x = 30
wszystkich dzieci jest 30
1 5 1