Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:12:27+01:00
1) V= I razy R
V= 500razy 0.5
V=250
2010-03-14T19:12:41+01:00
1.
R=500Ω
I=0,5 A
U=?
R=U/I
U=R*I
U=500Ω * 0,5 A= 250V - napięcie między końcami przewodnika

2.
U=9 V
q=45 C
t=0,5 h=30min= 1800s
R=?
R=U/I
I=?
I=q/t
I=45C / 1800s = 0,025A
R=9V / 0,025A = 360Ω - opór przewodnika
4 4 4
2010-03-14T20:02:37+01:00
1)
R=500Ω
I=0,5A
U=?
-------------------------------------------
U=I*R=0,5A*500Ω=250V
-----------------------------------------
2)
U=9V
q=45C
t=0,5h=1800s
R=?
---------------------------------------
q=I*t
I=q/t=45C/1800s=0,025A
I=U/R
R=U/I=9V/0,025A=360Ω
1 5 1