Odpowiedzi

2009-10-25T14:32:04+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T14:33:35+01:00
Czesc ewa,
jak ci mijaja wakacje?
ja wlasnie jestem w trakcie zwiedzania Londynu,jest taki piekny.
Dzis widzialam zegar Big Ben, naprawde cudny jest, taki ogromny.
jutro z rodzicami jade do ''globe theatre'' na jakis spektakl mam nadzieje ze bedzie dobrze. Wieczorem chcemy zrobic spacerek ulicami Londynu, to miasto ma w sobie tyle uroki,zwłaszzca wieczorem!
pozdrawiam goraco;)
2009-10-25T14:46:21+01:00
Alpy, 24.10.2009
Kochani!
Wycieczka na której jestem jest dla mnie cudownym doświadczeniem. Dzięki zwiedzaniu 2 razy szybciej się uczę! Podszkoliłam sobie język.
Są tutaj niesamowite miejsca, które warto zobaczyć. Jutro wybieramy się do doliny Innu. Tamtejsze Góry przypominają poszarpaną chusteczkę z plamkami. Zdobycie szczytu to dla mnie ogromną satysfakcją.
Gorąco pozdrawiam! ;)
Zuzia