Policjant zobaczył złodzieja z odległości 150 m i zaczął go gonić złodziej zobaczył policjanta i zaczął uciekać .Policjant biegł z prędkością 300m/min a złodziej 250m/min

a)
Dystans który przebiegł złodziej po 1 min po 2 min po 3 min
Dystans który przebiegł policjant po 1 min po 2 min po 3 min
O ile zmniejszyła się odległość między policjantem a złodziejem po 1 min po 2 min po 3 min
Odległość między policjantem a złodziejem po 1 min po 2 min 3 min
b)Po jakim czasie policjant dogoniłby złodziej gdyby złodziej biegł z prędkością 300m/min a policjant 350m/min ?
c)Po jakim czasie policjant dogoniłby złodziej gdyby złodziej biegł z prędkością 200m/min a policjant z prędkością o 30m/min większą ?

2

Odpowiedzi

2010-03-14T19:07:13+01:00
Po 1 minucie:

Dystans , który przebiegł złodziej : 250 metrów
Dystans ,który przebiegł policjant : 300 metrów
O ile zmiejszyła sie odległość
między policjantem , a złodziejem: 50 metrów

Po 2 minutach:

Dystans , który przebiegł złodziej : 500 metrów
Dystans ,który przebiegł policjant : 600 metrów
O ile zmiejszyła sie odległość
między policjantem , a złodziejem: 100 metrów

Po 3 minutach:
Dystans , który przebiegł złodziej: 750 metrów
Dystans ,który przebiegł policjant: 900 metrów
O ile zmiejszyła sie odległość
między policjantem , a złodziejem: 150 metrów

Po ilu minutach policjant dogoni złodzieja? Po 3 minutach

Po jakim czasie policjant dogoniłby złodzieja ,
gdyby złodziej biegł z prędkością 300m/min ,
a policjant z predkoscią 350m/min? Po 3 minutach

Po jakim czasie policjant dogoniłby
zlodzieja , gdyby złodziej biegł z predkością
200m/min , a policjant- z prędkością o 30m/min
wiekszą ? Po 5 minutach
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:40:53+01:00
A)
1min=250m*1=250m
2min=250m*2=500m
3min=250m*3=750m
Odp.:Złodziej po minucie przebiegł 250m, po 2 minutach 500m, po 3 minutach 750m.

1min=300m*1=300m
2min=300m*2=600m
3min=300m*3=900m
Odp.:Policjant po minucie przebiegł 300m, po 2 minutach 600m, po 3 minutach 900m.

1min=250m+150m-300m=100m
2min=500m+150m-600m=50m
3min=750m+150m-900m=0
Odp.:Odległość po między policjantem a złodziejem po minucie wynosiła 100m, po 2 minutach 50m, a po 3 minutach policjant dogonił złodzieja.
b)
1min=300m*1=300m
2min=300m*2=600m
3min=300m*3=900m

1min=350m*1=350m
2min=350m*2=700m
3min=350m*3=1050m

1min=300m+150m-350m=100m
2min=600m+150m-700m=50m
3min=900m+150m-1050m=0
Odp.:Policjant dogonił by złodzieja po 3 minutach.
c)
1min=200m*1=200m
2min=200m*2=400m
3min=200m*3=600m

1min=(200m+30m)*1=230m
2min=230m*2=460m
3min=230m*3=690m

1min=200m+150m-230m=120m
2min=400m+150m-460m=90m
3min=600m+150m-690m=60m
Odp.:Policjant dogoni złodzieja po 5 minutach.
4 3 4