Odpowiedzi

2009-10-25T14:52:13+01:00
Śniadanie
1 bułka = 50g lub 2
masło = 500 g
twaróg = 12 g
kakao 120g

drugie śniadanie
chleb pszenny (kromka) = 25g
masło = 500 g
Starty żółty ser = 8g

Obiad
< nie nie mogę znalesc>

podwieczorek
1 banan = 180g
1 brzoskwinia = 100g
1 jabłko = 100g

kolacja
płatki owsiane = 180 g
4 2 4
2009-10-25T15:25:47+01:00
Śniadanie
1 bułka = 50g
masło = 500 g
Ser=50g

drugie śniadanie
chleb pszenny (kromka) = 25g
masło = 500 g
Ser=30g

Obiad
Kurczak=1kg
Kartofle=1kg
Surówka=600g

podwieczorek
1jabłko = 100g
1 banan = 180g

kolacja
płatki owsiane = 200g
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T19:40:34+01:00
ŚNIADANIE
chleb (2 kromki) 50g
masło roślinne 15g
szynka wiejska (2,5 plastra) 50g
jajecznica 100g
pomidor (2 szt.) 200g
herbata (szklanka) 250ml
cukier (1 łyżeczka) 5g

II ŚNIADANIE
jabłko (1 szt.) 195g
jagodzianka (1 szt.) 100g
sok z czarnej porzeczki (szklanka) 250ml

OBIAD
zupa pomidorowa z ryżem (talerz) 300ml
ziemniaki (2,5 szt.) 200g
surówka z marchwi i jabłek 100g
pieczeń cielęca duszona 100g
kompot z jabłek (szklanka) 250ml

PODWIECZOREK
baton snickers (1 szt.) 55g
jogurt morelowy 1,5 % 100 ml
galaretka z truskawkami 100 g
sok marchwiowy (szklanka) 250 ml

KOLACJA
bułka kajzerka (1 szt.) 100g
masło roślinne 15g
makrela wędzona 100g
pomidor (2 szt.) 200g
herbata (szklanka) 250ml
cukier (1 łyżeczka) 5g
9 5 9