Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T19:09:34+01:00
Przedmiot ktory darze wielkim sentymentem jest moja drewniana szkatulka.Nalezy on do jednych z niewielu pamiatek rodzinnych.Prababcia Izabela byla pierwsza wlascicielka tegoz niezwyklego kuferka.
Jest to szkatulka sredniej wielkosci,masywna w nietypowejformie trapezu.
Jest wykonana z indyjskiego drzewa w kolorze brazowo-pomaranczowym.
Ma jeden znak szczegolny latwo rzucajacy sie w oko,jest wyrazna rysa na powieku.Wewnatrz wyrzezbione sa przedziwne egipskie znaki,pokryte lekka czerwona farba.
Jest to najpiekniesza rzecz jakakolwiek mialam .Mam nadzieje,ze przekaze ja moim dzieciom i wnukom by mogly podziwiac tajemniczy urok tejze wyjatkowej szkatulki.

ps wybralam do opisu moj ulubiony przedmiot szkatulke :)
2010-03-14T19:10:10+01:00
Moim ulubionym przedmiotem jest piórnik.
Bardzo go lubię bo dostałam go od mojej cioci.
Jest koloru zielono-białego. Zrobiony z delikatnego materiału. To nie jest zwykły piórnik , lecz magiczny bo ma mnóstwo zapięć , schowków na długopisy. W środku ma całe wyposażenie potrzebne mi do szkoły. Miedzy innymi jest w nim : długopis, ołówek, gumka do mazania, temperówka, linijka, cyrkiel. Piórnik jest zdobiony brokatami i pisze na nim ` Bardzo kocham szkołę`.

Myśle ze jest dobrze, pozdrawiam :))