Miasteczko Bartoszewo i Antosino są odlegle są odległe o 40 km. Na pewnej mapie odległość między tymi miasteczkami jest równa 2 cm, a odległość między Antosinem a Celinowem na tej mapie wynosi 7 mm. Jaka jest rzeczywista odległość między Antosinem a Celinowem?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T14:35:30+01:00
2cm-40km
1cm-20km
1cm-2 000 000cm

2000000cm*7 mm=2000000cm*0,7cm=1400000cm=14km

Odp.: Rzeczywista odległość wynosi 14km.
1 5 1
2009-10-25T14:36:23+01:00
2cm na mapie=40km w realu czyli 1cm na mapie=20km w realu teraz tak 7mm=0,7cm czyli 1cm na mapi=20km a 0,7cm na mapie =0,7 razy 20km=14km i taka jest odległosc szukana
1 5 1