Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:12:04+01:00
Jimmy Carter
Generał Douglas MacArthur
Monsignor Corrado Balducci
Profesor Stephen Hawking.
Dr. Herman Obert.
Dr. J Allen Hynek.
Szef lotniczy (?) Marshal Lord Dowding.
Ronald Reagan.
Mihgail Gorbachev.
Richard Nixon.
Dr. Walther Riedel.
To wszystko życze powodzenia.A i jeszcze może Michael Jackson.
10 2 10
2010-03-14T19:15:10+01:00

Meryl Streep, Sandra Bullock, Johnny Depp, Julia Roberts, George Clooney, Clint Eastwood, Barack Obama, Brad Pitt,Whitney Houston, Celine Dion
11 4 11