@@@@@@@@@@@

!!!!!!!!!!

Bardzo pilne -bo na jutro - WYPRACOWANIE z j.polskiego na temat:

Napisz opowiadanie, którego tytułowym bohaterem uczynisz dowolne wybrane zwierzę.

DUŻO PUNKTÓW. I zawsze daje naj!

Proszę o nie kopiowanie z internetu, oraz o prace samodzielne i z sensem ponieważ będe zgłaszać SPAM.

Na około 1 stronę kartki A4 !


BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:10:43+01:00
Pewnego dnia Kasia poszła jak zwykle na łąke paść owce. Gdy siadła na łące, zamysliła się i nawet nie zauważyła jak zły wilk zabrał z pastwiska jedną owcę. Gdy spostrzegła brak owcy nic juz nie mogła zrobic. Była bardzo smutna, płakała, nie wiedziała co powie rodzicom. Jej rodzina była bardzo biedna,ojciec chory(jeździł na wózku) a matka zajmowała się całym domem oraz jej 5 młotrzych dzieci. jedyne co mieli to 200 sztuk owiec i jednego starego psa. Gdy jej mama sie dowiedziała co się stało strasznie się zmartwiła, nie wiedziała co ma robić. Nie stać ją było na dobego pasa mysliwskiego, a tego staruszka który od zawsze siedział przy schodach nawet nie zwracała uwagi. Ale co mogła zrobić, następnego dnia znów wysłała biedne dziecko na pastwisko i znów gdy dziecko się odwróciło na chwile podbiegł wilk i zabrał kolejna owce. Gdy jej matka się o tym dowiedziała postanowiła sprzedać owce i pomyśleć nad nowym utrzymanaiem. Następnego dnia Kasia znów poszła z owcami na pastwisko. Tylko tym razem poszedł z nią pies. Gdy Kasia się zamarzyła o tym jak by to było gdyby była bogata, zły wilk znów szedł ukraść jedną owce-tymrazem był pies który gdy tylko wilk się zblizył do owcy żucił się na niego i go zagryzł. Gdy Kasia zdążyła pobiec do mamy. I jej o tym opowiedziec.Jej mam bardzo się ucieszyła i w nagrode w domu zrobiła psu swój kacik i psa traktowali jak członka rodziny- bo ttylko dzięki niemu mieli za co rzyc.

Mam nadzieje, że pomogłam;)
2010-03-14T19:25:19+01:00
Dawno temu, kiedy nie było jeszcze istot żyjących Bóg z nicości stworzył coś. Stworzył mężczyznę, kobietę oraz małego kotka, o którym wszyscy zapomnieli. Miał na imię Michael wiedział to, bo tak mu powiedział las szumiący ku niemu. Pewnego razu kotek znalazł się w miejscu gdzie jeszcze nigdy nie był. Bardzo się bał, bo zobaczył ogromnego węża sunącego w jego stronę, lecz nie stracił zmysłu i zaatakował stworzenie. To był wąż, który skusił Adama i Ewę. Kotek zabił węża. Był z siebie bardzo zadowolony ponieważ potem ludzie Egiptu czcili go, a dzięki niemu ludzie idący do nieba nie są kuszeni przez węża oraz dzięki niemu nie istnieją czary złe.

Myślę, że może być ... Starałam się i lubię koty .. ;d
1 3 1