Odpowiedzi

2010-03-14T19:20:02+01:00
Wśród drze siedzi sobie para na ławce wokoło tętni życie. ponad drzewami widać lampy.Za ławka lezą kamienie Naprzeciw twarzy jest druga twarz


Mam nadzieje ze dobrze :)
102 4 102
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:21:29+01:00
Dzieci siedzą na ławeczce.naprzeciw nich znajduje się latarnia zza,której wychodzi słońce.Ponad dziećmi widzimy dużo drzew,a wśród nich rosną krzewy.


Mam nadzieję,że pomogłam;)
99 4 99