Zapisz co najmniej 2 zwroty z każdym podanym wyrazem:
ciekawość -
radość -
podziw -
pogarda -
ulga -
litość -
złość -
wstyd -

zwrot - połączenie przynajmniej dwóch wyrazów, którego głównym członem jest na ogół czasownik w bezokoliczniku.......

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:18:54+01:00
Ciekawić kogoś
radować się
podziwiać coś
pogardzać kimś
ulżyć sobie
litować się
złościć kogoś
wstydzić się
26 3 26
2010-03-14T19:20:18+01:00
Ciekawość - ciekawość to pierwszy stopień do piekła, zaspokoić ciekawość
radość - fałszywa radość, dziecięca radość
podziw - ogromny podziw, zasłużony podziw
pogarda - ona zasługuje na pogardę, obłudna pogarda
ulga - ulga rehabilitacyjna, poczuć ulgę
litość - wzbudzić litość, poczuć litość
złość - ogromna złość, niepotrzebna złość
wstyd - wstyd jest barwą cnoty, wstydem jest zdradzić siebie

mam nadzieje, ze o takie cos chodzilo. jak nie to pisz na pw ;)
21 4 21