Odpowiedzi

2010-03-14T19:18:09+01:00
36km/h*1,2km = 43,2km/h

Prosze;p
2010-03-14T19:19:07+01:00
36km/h - prędkość na 1 km
1,2km - przebyta trasa
36*1,2=43,2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T19:19:42+01:00
Kolarz jedzie ze stałą prędkością 36 km/h.
Ile czasu potrzebuje na przebycie drogi 1,2 km?


Dane:
v = 36 km/h = 10 m/s
s = 1,2 km=1200m

szukane
t=?

rozwiązanie

v = s/t
vt=s
t=s/v
t = 1200 m / 10 m/s
t = 120 s
t = 2 minuty

Odpowiedź: kolarz na przebycie 1,2 km potrzebuje 2 minut.


p.s. te zadania co są wyżej są źle zrobione żeby liczyc trzeba najpierw przemieniać na jednostki z układu SI
1 5 1