1."Poszedłem na stołówkę" czy "poszedłem do stołówki"
2."Używam szamponu do włosów suchych" czy "Używam szampon do włosów suchych".
3.
a)Nie lubię Zygmunta Mleczko.Przyjaźnię się z Jankiem Lange.
b)Nie lubię Zygmunta Mleczka.Przyjaźnię się z Jankiem Langem.
c)Nie lubię Zygmunta Mleczki.Przyjaźnię się z Jankiem Lange.
d)Nie lubię Zygmunta Mleczki.Przyjaźnię się z Jankiem Langem.

3

Odpowiedzi

2009-10-25T14:36:42+01:00
1.poszedłem na stołówkę
2.używam szponu do włosów suchych
3.c)

Masz!;*..<3
1 5 1
2009-10-25T14:37:09+01:00
1. Poszedłem do stołówki.
2. Używam szamponu do włosów suchych.
3. Nie lubię Zygmunta Mleczki. Przyjaźnię się z Jankiem Langem.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T14:38:23+01:00
1. Poszedłem na stołówkę.
2. Używam szamponu do włosów suchych.
3.
a) Nie lubię Zygmunta Mleczko.Przyjaźnię się z Jankiem Lange.
2 3 2