1. Oblicz pole powierzchni,objętości i przekątną
a) sześcianu o krawędzi a=6
b) prostopadłościanu o wymiarach 5x3x8
2. Oblicz pole powierzchni i objętości graniastosłupa prawidłowego trójkątnego o jednakowych krawędziach równych 2pierwiastki z 3
Proszę pomóżcie

2

Odpowiedzi

2010-03-14T19:54:06+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:03:34+01:00
A)
P=6*(6*6)
P=192
V=6*6*6
V=216
d=6pierwiastekz3 przekoatnej dobrze nie pamietam