Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:21:06+01:00
M = 1 tona = 1000 kg
V = 72 km/h = 72000 m/3600 s = 20 m/s
t = 10s
F = ?

F = m*a ; ale a = V/t

F = m*V/t

F = 1000 kg * 20 m/s/10 s

F = 2000 N = 2 kN

Liczę na najlepszą odpowiedź =]
2010-03-14T19:24:01+01:00
M = 1 tona = 1000 kg
V = 72 km/h = 72000 m/3600 s = 20 m/s
t = 10s
F = ?

F = m*V/t

F = 1000 kg * 20 m/s/10 s

F = 2000 N = 2 kN