Odpowiedzi

2010-03-14T19:25:09+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy wszystkich mieszkancow Rawy Mazowieckiej na "Dni Rawy" , które odebędą sie dnia 20 maja 2010 r.od godziny 10 rano Na przybylych czekaja bardzo cenne nagrody.
Wojewoda Rawy Mazowieckiej
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T19:25:56+01:00
Serdecznie zapraszam wszystkich mieszkańców na uroczystość pościęcona dniom Rawy, która odbędzie się 06.09.2010r o godzinie 14.00 w Remizie. Dla najodważniejszych czekają fantastyczne nagrody i świetna zabawa.
Organizatorzy imprezy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:34:56+01:00
Drodzy Mieszkańcy Rawy Mazowieckiej!

Chciałbym wszystkich zaprosić na Dni Rawy, które odbędą się w dniu 30.05.10r. na stadionie od godz.10.00 do 16.00. Każdy będzie mile widziany. Gwarantujemy świetną zabawę i prosimy o liczne przybycie. Będzie poczęstunek jak i coś do picia. Specjalnie na tą okazję zaprosiliśmy do naszego miasta cyrk. Jeszcze raz ŚWIETNA ZABAWA GWARANTOWANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Organizatorzy:
-P. Michał Zając
-P. Zbigniew Łacha