1.Oblicz długość przekątnej szescianu o krawedzi a=3
2.dwa wspolsrodkowe okregi tworza pierscien kolowy. obicz jego pole gdy promienie okregow sa odpowiedno rowne 3cm. i 4 cm.
3.Majac podane dlugosci bokow prostokata a=7 i b=3, oblicz dlugosc jego przekątnej!!

Z gory dzieki!! Mozna rozw. po jednym!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:29:39+01:00
1) x²=(3√2)²+3²
x²=27
x=√27
x=3√3

2)
P=π*4²-π*3²
P=16π-9π
P=7π

3) x²=7²+3²
x²=49+9
x²=58
x=√58
2010-03-14T19:31:48+01:00
Zad.3
d- przekątna

d²=7²+3²=49+9=58
d=√58