Odpowiedzi

2010-03-14T19:32:57+01:00
Krzyż - Chrystus, miłość, kościół, katolik, cierpienie, Droga Krzyżowa, Golgota, "Pasja", ból, przebaczenie, zbawienie, wiara, modlitwa, odkupienie.
1 1 1
2010-03-14T19:33:00+01:00
Śmierć, cierpienie, ból, nienawiść, wiara, potęga, miłość, złe postępowanie, nietolerancja, Kościół, wspólnota, miłość Kościoła, święto krzyża, góra Golgota, Jezus, Maryja, Józef, apostołowie, Judasz, kat
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T19:34:56+01:00
1Jezus
2golgota
3grób
4szata
5maryja
6droga krzyżowa
7piłat
8ogród oliwny
9wielki post
10szacunek
11respekt
12śmierć
13cierpienie
14ból
15gwożdzie
16symbol zbawienia
17ratunek
18krew
19inri
20wolnośc
21obowązek
22miłosierdzie
23poświęcenie
24kalwaria
25ukojenie
26pasja
27judasz
28kat
29wspólnota
30poświęcenie