Wypracowanie na A4 do wyboru :
1. Czy zgadzasz się ze słowami Matki Teresy z Kalkuty : " Dla ludzi nie trąd i malaria są najstraszliwszymi chorobami, ale samotność i poczucie, że dla nikogo nie jesteś ważny " ?

2. Czy zgadzasz się ze słowami A.de Saint Exupery`ego " Człowiek jest stworzony do życia w grupie. W samotności rodzi się tylko rozpacz" ?


Proszę o szybką odpowiedz. Mam to na jutro.
Wgl. nie rozumiem tych zdań. HELP !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:35:43+01:00
2. Czy zgadzasz się ze słowami A.de Saint Exupery`ego " Człowiek jest stworzony do życia w grupie. W samotności rodzi się tylko rozpacz" ?


Tak zgadzam się z tymi jakże mądrymi słowami. Ponieważ człowiek gdy jest sam nie daje sobie rady z pewnymi sprawami. Potrzebuje kogoś kto mógłby mu pomóc, doradzić. Gdy ktoś jest sam łatwo popada w skrajności, staje się smutny, dostaje łatwo depresje i życie dla niego traci sens. Ważne dlatego jest aby każdy człowiek miał w życiu taką osobę dzięki której nie jest sam na tym jakże brutalnym czasami świecie.
11 4 11
2010-03-14T19:42:21+01:00
Ja Ci nie będę pisać wypracowania, tylko chcę ci przekazać, że możesz napisać sama, a ja Ci podsunę pomysł mianowicie:
dla Matki Teresy ważne są te rzeczy, ponieważ była przez jakiś czas przy takich ludziach chorych, a jako osoba mądra wiedziała, co jest dla ludzi najlepsze... Z drugiej strony to ona ma rację, bo kiedy wiesz, że wokół Ciebie nie ma nikogo, z kim mogłabyś poważnie porozmawiać, to aż robi Ci się niedobrze...



A co do drugiego to również jest prawda, bo jak np. idziesz przez las całkiem sama, to zastanawiasz się tylko, kiedy wreszcie stamtąd wyjdziesz i kiedy się z jakimiś ludźmi zobaczysz więc należy to wziąć pod uwagę
30 1 30