A) Finlandia
liczba wszystkich lekcji w tygodniu- 30
liczba lekcji matematyki w tygodniu- 5
ile procent godzin stanowi matematyka??? Zaokrąglij to do częsci setnych.
b) Włochy
liczba wszystkich lekcji w tygodniu- 30
liczba lekcji matematyki w tygodniu- 5
ile procent godzin stanowi matematyka??? Zaokrąglij to do częsci setnych.
c) Grecja
liczba wszystkich lekcji w tygodniu- 34
liczba lekcji matematyki w tygodniu- 4
ile procent godzin stanowi matematyka??? Zaokrąglij to do częsci setnych.
d) Japonia
liczba wszystkich lekcji w tygodniu- 35
liczba lekcji matematyki w tygodniu- 5
ile procent godzin stanowi matematyka??? Zaokrąglij to do częsci setnych.


3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-25T14:47:26+01:00
A)5/30*100%=16,67%
b)5/30*100%=16,67%
c)4/34*100%=11,76%
d)5/35*100%=14,29%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T14:48:02+01:00
A) 30-100%
5-x
x= 5*100/ 30= 500/30=16.67%

b.) tak samo jak w a ;]

c) 34-100%
4-x
x=4*100%/34=400/34=11.76%

d) 35-100%
5-x

x=5*100%/35= 500/35=14.29%
2009-10-25T15:01:23+01:00
A)100% - 30
x - 5
x=500:30= 16,67%
c)100% - 34
x - 4
x= 400:34=11,77%
d) 100% - 35
x - 5
x=500:35=14,29%