Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:42:11+01:00
Bolesław szczodry musiał uciekać z kraju bo kazał zamordować biskupa Stanisława a nazywał się śmiały bo to zrobił
to drugie to źle ale pierwsze dobrze
myśle że trochę pomogłam pozdrawiam
3 2 3
2010-03-14T19:48:40+01:00
Bolesław śmiały był na wojnie kiedy to spotkał się ze sprzeciwem swojej armii którzy wrócili do kraju bez jego zgody. król chciał sie rozprawic ze zdrajcami . w obronie ich stanał biskup krakowski Stanisław. jego też spotkała śmierć poprzez obcięcie nóg i rąk. śmieły musiał uciekać z kraju przed oburzonymi wiernymi.
4 4 4