Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:04:59+01:00
1. Wyprowadził Izraelitów z niewoli egipskiej- Mojżesz
2. Mąż Elżbiety- Zachariasz
3. Mieszkaniec Betanii, został wskrzeszony przez Jezusa- Łazarz
4. Inaczej 10 przykazań- Dekalog
5. Księga natchniona przez Boga- Pismo Święte
6. Jeden z siedmiu grzechów głównych- Zazdrość

7. Po jego przyjęciu, jesteśmy włączeni do wspólnoty chrześcijańskiej- Chrzest
8. Odpowiedzialny za zamordowanie małych chłopców- Herod
9. Matka Jezusa- Maryja
10. Zdradził Jezusa- Judasz
11. Przybrany ojciec Jezusa- Józef
12. Kiedy szukano Jezusa, gdy miał 12 lat, on przebywał w...- Świątyni
13. Za ile srebrników zdradzono Jezusa- trzydzieści
14. Głowa Kościoła- Papież
15. ... Chrzciciel- Jan
16. Chrześcijaństwo to wiara?- Monoteistyczna
17.
18.Sąd żydowski- Sanhedryn
19.Miejsce Ostatniej Wieczerzy- Wieczernik
20.Najważniejsze święta chrześcijańskie- Wielkanoc

nie mam pojęcia, co zrobić na "ń"
5 4 5
2010-03-14T20:32:25+01:00
Mojżesz
wIara
Łukasz
Obiecana
Święto Bożego Narodzenia
kochaĆ

Chleb
cHappatti
cieRpliwość
Zbawiciel
bEtlejem
Ściana Płaczu
uCzynki
pIsmo św.
Jezus
pAweł
chrześcijaŃstwo
Syn marnotrawny
Kościół
nAdzieja
3 2 3