Odpowiedzi

2010-03-14T19:42:07+01:00
Właściwość fizyczna ciał polegająca na zwiększaniu się ich długości (rozszerzalność liniowa) lub objętości (rozszerzalność objętościowa) w miarę wzrostu temperatury.
2010-03-14T19:43:05+01:00
To zjawisko polegające na wzroście objętości ciała wraz ze wzrostem temperatury.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:43:17+01:00
Rozszerzalność temperaturowa polega na zwiększeniu objętości ciał stałych pod wpływem zwiększania temperatury.
4 4 4