Odpowiedzi

2010-03-14T19:43:41+01:00
Otworzyć okno, dojść do miejsca gdzie ulatnia się gaz i zakręcić kurki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:34:01+01:00
Należy otworzyć okna i drzwi aby spowodować przewiew,i zakręcić kurek od gazu.I nie wolno podczas gdy gaz się ulatnia włączać i używać urządzeń elektrycznych w tym tel.kom.Po wykonaniu tych czynności należy iść do pobliskich sąsiadów i powiadomić ich o zagrożeniu i szybko opuścić budynek.I zadzwonić na pogotowie gazowe.