Odpowiedzi

2010-03-14T19:48:14+01:00
1.Prolog-wspomnienia pilota z dzieciństwa
2. Awaryjne lądowanie na Saharze.\
3.Spotkanie z Małym Księciem
4.Opowieści chłopca o jego planecie,ważeniach z podróży międzygwiezdnych oraz pobycie na ziemi
5.Wspólna wędrówka w poszukiwaniu wody
6.Dotarcie do studni
7.Naprawa silnika
8.Rozstanie Małego Księcia z pilotem
9. Epilog- tęsknota za przyjacielem, przebywającym znowu na odległej planecie.
napisz to mówie ci bo nam pani podawała do zeszytu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:49:31+01:00
Plan zdarzeń.
1.Wspomnienia pilota z dzieciństwa.
2.Awaryjne lądowanie na Saharze.
3.Spotkanie z Małym Książę.
4.Opowieści chłopca o swojej planecie.
5.Wspólna wędrówka w poszukiwaniu wody.
6.Znalezienie studni.
7.Naprawa silnika w samolocie.
8.Rozstanie Małego Księcia z pilotem.
9.Tęsknota za przyjacielem.