Odpowiedzi

2010-03-14T19:50:40+01:00
A) Pole postawy: 8*4/2=16
Objętość: 16*6=96
b) Pole podstawy: 6*7/2=21
Objętość: 21*13=273
c) pole podstawy: Pole prostokątu+pole trójkąta
6*5,5= 32.5 6*2/2=6 więc 32.5+6=38,5
Objętość: 38,5*13=500.5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:55:35+01:00
Trojkat:
pole: (8*4):2=32:2=16 cm kw (kw tzn kwadratowych)
objetosc: 16*6=96cm szesciennych
drugi trojkat:
pole:(6*7):2=42:2=21cm kw
objetosc: 21*12=252cm szeciennych
trapez:
pole: ((8,5+6,5)*6):2=(15*6):2=90:2=45 cm kw
objetosc: 45*13=585cm szesciennych

licze na naj prosze