Odpowiedzi

2010-03-14T19:52:21+01:00
A) wysadzanie mostów,
b) akcje pod Arsenałem,
c) wysadzanie torów kolejowych,
d) palenie magazynów wojskowych, składów żywności,
e) rysowali na murach znak Polski Walczącej, pPp (Pracuj Polaku Powoli), swastyki na szubienicy,

mam nadzieję, że pomogłam :)
Ps. na pewno dobrze, bo to moja notatka z zeszytu :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T19:55:13+01:00
Czytali podziemną prasę "Polska Ludowa"
gazowali restauracje dla Niemców
dostarczali grypsy więzienne w komórce Andrzeja
wybijali szyby u fotografów polskich wystawiających Niemców na wystawach
próby przerwania chodzenia polskiej publiczności do kin
działali przeciw Paprockiemu aby nie rozprowadzał prasy niemieckiej
rysowanie żółwi ktore propagowaly powolną pracę w zakładach na rzecz okupanta
zrywanie flag niemieckich
usuniecie plyty z pomnika Kopernika
przeksztalcanie niemieckich napisow
rysowanie na murach litery V i pisanie POLSKA ZWYCIEZY
rysowanie kotwic
akcja przeciwko sklepom miesnym tylko dla niemców
manifestowanie rocznic narodowych
wysadzanie pociagow
zabijaie niemcow dla broni
niszczenie posterunkow zandarmerii