Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-14T19:52:59+01:00
Katolicki jest na zachodzie. A Prawosławny na wschodzie (Rosja, Ukraina). W Prawosławnym nie uznają Papieża. Prawosławie nie uznaje prymatu i jurysdykcji papieża nad całym Kościołem chrześcijańskim ani dogmatu o nieomylności papieża w sprawach wiary. Prawosławie odrzuca doktrynę o czyśćcu, ponieważ decyzje o losie zmarłych zapadną dopiero w dniu sądu ostatecznego. Duchownych nie obowiązuje celibat; biskupi i patriarcha, wybierani na ogół spośród mnichów, zachowują celibat. W sakramencie Eucharystii używany jest chleb kwaśny, a nie przaśny.
13 3 13
2010-03-14T19:56:53+01:00
Różnice parowsławnego:
-zamisat księdza mają baciuszkę (pop)
- trochę inny krzyż
-nie mają pisma świętego
-zamisat opłatka to fosfora
podobieństwa:
-że mają mszy w nidziele
13 2 13