Odpowiedzi

2010-03-14T19:59:54+01:00
Podczas mrozów szyby w autobusach pełnych pasażerów zamarzają dlatego, że ludzie oddychają w związku z tym wydalają powietrze ciepłe. Na zewnątrz jest mróz, więc stykanie się powietrza ciepłego z zimnym powoduje zamarzanie szyb.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:00:58+01:00
Szyby tramwajow i autobusow zamarzaja wtedy , gdy pojazdy sa pelne pasazerow poniewaz przy oddychaniu tworzy sie zaparowanie szyby a z tej pary tworzA sie krople wody i ona zamarza