Odpowiedzi

2010-03-14T20:02:48+01:00
Reklama plecaka.
Jeśli kupisz plecak firmy ,,Nike"zobaczysz,że włożysz do niego wszystkie swoje skarby barwy plecaka niebiesko-granatowy.Kupisz już go w sklepach sportowych za jedyne 95zł.


Proszę na pewno dobrze ; D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-14T20:03:58+01:00
Przedstawiam panstwu produktr roku kosiarka spalinowa alaamara jest to prawdziwa nowosc skosisz nia cale podworko tak szybko nim twoj pies zdazy zjesc twoj obiad.kosiarka jest dostepna we wszystkich kolorach jakie sobie tylko klijet wymarzy ostry roz czy moze ozezwiajaca limetka juz nigdy w zyciu twoj syn nie powie ze nie chce sie jemu kosic trawy kosiarka dziala na barerie sloneczne wzbogacona o klimatyzacje radio gps na wypadek ze nie poznasz swojego podworka po zimie ma rowniez mozliwosc kozystania z internetu to jest nie wiaruygodne ! tylko 1200 zlotych za tak wiele , juz niebawem bedzie wiosna (aha jasne ;p ) wiec wyrzuc swoja stara kosiarke i kup nowa to tyklko 1200 zlotych. polecam :P


mysle ze pomoglam ;p
1 1 1